Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2021 14:52 - Лъскавата шарена кутийка
Автор: kalin8 Категория: Изкуство   
Прочетен: 1185 Коментари: 6 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

image

 

   -Голяма работа е човешката психика, да знаеш… Аз тъй преди много години излекувах вуйчо ми Стефан на село.

Комшията  Гошо пийва от кафето, после от чашата с вода и наслаждавайки се на интереса у мене, започва разказа:

 Всеки път, щом се приберях на село, вуйчо Стефан още щом ме зърне през оградата, ще намери начин да ми се оплаче от болежките си в ставите, във всичко, а най- вече в коленете:

  -Ей-тъй…Като се запроменя времето… И като ме стегне! Ама най-много краката, да знаеш! Колената тъй въртят…Не се трае вече! Мажа ги , Гоше . с разни мазилки, ама не помагат, ки!Ти виж там…Няма ли някакъв илач за мене?!

Ден така…Два така…

Носих му разни илачи и аз, търсих по аптеките какво ли не…

Така, докато не видях в кухнята-  в олющения стар бюфет оставен от хазяите, една лъскава метална кутийка с размерите на някогашните кутии за цигари“Слънце“ , помниш ли ги?

И след утвърдителното кимане от мен, продължи:

  -Та…В тая кутийка сложих хапчета“ Аспирин“. Най- обикновен „Аспирин“. Нося я аз на вуйчо и му разправям, че тия хапчета са ми донесени от Америка от човек, който е доктор там и са много специални и много силни. Доктора рече- му викам- да пиеш само по едно хапче в неделята и болките ще започнат да намаляват постепенно, докато изчезнат съвсем. Тая кутийка хапчета ще ти стигне за да можеш спокойно да си работиш по двора без проблеми.

Гледаш ли какво пише тука?

И му показвам един ярко червен надпис „MADE IN USA”.

След две седмици си отивам на село и още не влязъл у дома, вуйчо пристига:

  -Гоше! Да знаеш, че ми понамаляха болките! Жив и здрав да си вуйчовото!Страхотен илач ми намери!

Седнахме да пием по ракия и му нареждам да не разправя много- много, че оня човек си е отишъл вече по Америка-та и не се знае дали втори път ще се случи да вземем от илача…

Пък и се не знае, дали като на тебе помага, ще помогне и на други- като всеки илач!

Това е!

Допихме си кафето с комшията Гошо и денят може да започне. Есенното слънце вече си играе в листата на дърветата.

 

Странник

04,11,2021г.

 

Пловдив



Тагове:   кутийка,   шарената,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. panazea - Те илачите са голяма работа !
09.11.2021 15:02
Всичко лекуват !
Тони
цитирай
2. kalin8 - panazea
09.11.2021 16:33
Благодаря за прочита и коментара, Тони!
Надеждата лекува...Или поне помага на всеки!
цитирай
3. zemela - Плацебо ефект за вуйчовци :) Важен е ...
09.11.2021 17:57
Плацебо ефект за вуйчовци :) Важен е резултатът.
цитирай
4. kalin8 - zemela
10.11.2021 10:08
Така е... Това си е една истинска история!
Благодаря за прочита!
цитирай
5. alhimik1 - Голяма работа е човешката психика наистина!
13.11.2021 01:46
От опит го знам..."))
От брега...()
цитирай
6. kalin8 - alhimik1
14.11.2021 11:39
Благодаря за прочита, Док!
Моят разказ само потвърждава...
Б.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kalin8
Категория: Изкуство
Прочетен: 3322443
Постинги: 1150
Коментари: 7375
Гласове: 16692
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930