Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.09.2011 10:26 - Окъс(н)ели разкази. Част2.
Автор: kalin8 Категория: Изкуство   
Прочетен: 2969 Коментари: 15 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Втора част на "Окъс(н)елите разкази"
Поздрав за всички в мрежите "за споделяне
"...
Б.

image


…” I ste si me4taja za krasivija mig, v kojto ste Vi sre6tna…”

(Дословно цитирано от страница  във Facebook).

 

  – Ах! Колко са възпитани чуждите мъже! И романтични!!!

Думите са още във въздуха, приятно охладен от климатика в кварталното магазинче…Влизам забързано, защото навън е страшна  августовска жега.Вътре, освен продавачката са две приятни на вид млади госпожи, които, изненадани от моето нахлуване, се засмиват смутено…Но не много, както ми се вижда…

Погледите- през рамо…Но и дяволито!

Секунда ми е необходима за да влезна в тон:

  – Такива сме си! –Казвам и се опитвам дори да наведа скромно глава. В същото време оглеждам всичко наоколо, като един Чудомиров герой, когато си гледал левия цървул.Нали така?

Облечени са „по домашному”-семпло.Нали сега са във ваканция.Да! Рядко греша, а в случая съм сигурен, че и двете са учителки. Просто на челата им е изписано.По едно портмоне в ръцете- съседки са ми, значи…

 -Моят…Просто не подлежи на коментар! Салатката, ракийката…Едно цвете не се сеща да ми подари…

Закачлив, доколкото усещам, поглед към мен:

 - Вас не Ви познавам! Вие може би сте изключение…Става дума за моят съпруг, който…Ето на Гинчето например…Нейният е просто супер!

Долавям насмешливи нюанси в гласа на по-височката от двете и с по светъл вид.

 - Да! Така си мислиш само! Същата стока е! –През смях отговаря другата – с по-тъмния цвят на косите- Да ти го дам за една неделя, та да видиш! Романтика ли? Забрави!

Смехът прераства в кикот…Троен при това.

 -Извинете! –Казвам. И се представям -като по учебник за дипломати.- Искам да бъда разбран правилно, уважаеми … Хубави са виртуалните цветя!

Обаче живите, дори и пресъхнали, май струват повече…А „кавалерите” във „Фейса”…Те,да Ви кажа под секрет, също пият бира! И обичат фасул –чорба! Нали ме разбирате?

Взех си галончето „Каменица” и излязох.”Мъжете знаят защо!” Това е!

А в главата ми се завъртяха-ей-така, думите на една сръбска песен:

…” Ни смо знали, ща смо имали?!”

Мисля, че я пее Неда Украден,но не съм сигурен…

Да! Моята –тя също кисне редовно в „Бука”!

Знае ли човек???

 

 

Б.Калинов

12.09.2011г.

Пловдив




Тагове:   разкази,   окъснели,


Гласувай:
12



1. alhimik1 - Ами...точно в десятката Борис ;))
13.09.2011 10:45
и мойта се кисне в бука хехехеех но ние с теб минаваме оттам за да влезем при летящите, нали брат :)

Светъл ден под тепетата хех
цитирай
2. injir - Ам, чи вече само виртуални цветя ...
13.09.2011 10:57
Ам,чи вече само виртуални цветя получавам... :)
цитирай
3. stela50 - Хубаво разказваш ... усмихна ме и ме размисли .
13.09.2011 12:22
Защо ли все пак намирам романтика и в реала ...и във виртуала .
Но въпреки това споделям мислите ...Хубави са виртуалните цветя...
Обаче живите, дори и пресъхнали, май струват повече…
Поздрави , Борис !
цитирай
4. kalin8 - alhimik1
13.09.2011 13:03
Благодаря ти за посещението на моя блог, Никола!
Много се радвам, че ти харесва моето разказче!
Вярно е това-за"летящите"! Затова е, мисля си "Букът", а не сайт за ...
Хубав ден!
Б.
цитирай
5. kalin8 - injir
13.09.2011 13:05
Не мисля, че е точно така...
Или поне се надявам да не е!
Благодаря ти, приятелко, за прочита и най-вече за коментара!
Харесало ти е, види се...
Б.
цитирай
6. kalin8 - stela50
13.09.2011 13:08
Благодаря ти, Таня!
Винаги се радвам на твоите посещения в блога ми, защото все намираш добра дума!
Б.
цитирай
7. kaprizna - ...
13.09.2011 15:11
Ти във фейса,
Тя във бука...
Пък аз ви казвам - НАСЛУКА!
цитирай
8. kalin8 - kaprizna
13.09.2011 15:13
Ех, приятелко!
Кажи:
До тука!!!
Благодаря за отклика!
Б.
цитирай
9. ivankalilova - Много ми хареса разказчето. . . . . ...
13.09.2011 16:40
Много ми хареса разказчето .....Ацветята ....хубави са виртуалните, но предпочитам истинските .....
Да песента , слушала съм я много пъти !
Хубава празнична вечер!:)))
цитирай
10. kalin8 - ivankalilova
13.09.2011 16:41
Най-сърдечно ти благодаря, Ваня!
Радвам се, че ти харесва!
Б.
цитирай
11. virtu - Борисе , развесели ме !
16.09.2011 20:05
Ни смо знали, ща смо имали!
Така си е .
Ала домашното винце си е най-хубаво ! Малко възкиселичко , малко нагарча , ама си е най-добро ! Щото и оти , нали знаеш !
Галантни , учтиви - от ден до пладне .
После пак на рамото на милия плачем ! Тъй ами ! Само той има очи за нас !
Успех и умната с тези кокетни съседки !
цитирай
12. kalin8 - virtu
16.09.2011 23:31
Здравей, Тони!
Искрено се радвам , че намина къмто моя блог!
Нали знаеш- лесно се не даваме!
Б.
цитирай
13. анонимен - MARIQ
30.10.2011 01:17
Понеже и аз пописвам ,мога да кажа ,че ми хареса стила ,малко лаконичен ,но така автора чувства неЩата от живота и ги описва.Доколкото и аз самата имам предпочитание повече живите цветя ме радват с аромата и красотата си ,но и виртуалните ,може да зарадва някого.Благодаря за хубавия разказ и нека музата бъде с теб!
цитирай
14. kalin8 - анонимен - MARIQ
01.11.2011 20:21
анонимен написа:
Понеже и аз пописвам ,мога да кажа ,че ми хареса стила ,малко лаконичен ,но така автора чувства неЩата от живота и ги описва.Доколкото и аз самата имам предпочитание повече живите цветя ме радват с аромата и красотата си ,но и виртуалните ,може да зарадва някого.Благодаря за хубавия разказ и нека музата бъде с теб!


Най-сърдечно благодаря, Мария, за добрата дума!
Добре дошла в моя блог!
И пак заповядай!
Б.
цитирай
15. анонимен - adobe reader slow
19.02.2012 17:20
descargar adobe acrobat reader descargar adobe acrobat reader http://afurrpb.hostingsociety.com/acrobat-reader-9-update.html acrobat reader update
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kalin8
Категория: Изкуство
Прочетен: 3264423
Постинги: 1147
Коментари: 7375
Гласове: 16653
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031