Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.06.2021 17:03 - Всевечно слънце...
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2010 Коментари: 2 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


Всевечно слънце….
 

От много много стари времена
аз пазя в себе си вълшебно зрънце
от него ще покълне светлина
и новото всевечно слънце. 

Отдавна беше. Друга бях и аз –
немирна и наивна, много бяла,
летях с огромни вятърни крила
в надеждите на хиляди изгряла. 

Пазител бях в човешкия живот
и много врагове далеч стояха,
а меча ми изваян в благослов,
забравените извори възпяха. 

Единствено аз следвах любовта,
със вяра сбъдвах ден след ден мечтите,
обичах да оставам в тишина
на бряг далечен нейде под звездите. 

Но тежка участ, знам, ме сполетя,
начупени потънаха везните,
разби се с трясък моята душа,
занизаха се в мрак безкрайно дните. 

Посоката изгубих в любовта
и много векове безгласна скитах,
изтля докрай без никаква вина,
душата ми от мистика обвита. 

И търсех вечно нечие сърце,
за да ме стопли с нежните си длани,
да ми припомни старото море
и чувствата от минало приспани. 

Пресрещахме се във животи сто,
тъй извора във минало нарече,
че пак ще бъде туй що е било,
но първо на страдание обрече 

душите ни родени във едно,
безкраен кръг от истина и вечност -
Вселенското магическо стебло,
което е пазител на безбрежност. 

Сега е трудно, ала с теб вървим
ще изплатим завинаги цената,
затуй че дръзнах ти да си любим,
на моята усмивка в небесата, 

затуй че истината нявга премълчах
и чуждата вина без глас понесох,
че цялата тегоба изтърпях
и много пъти в гроба ни отнесох. 

Но вярвам Бог ще бъде милостив,
ковем във мъки Новото начало,
достатъчно е туй че те открих
и крача пак до силното ти рамо. 

За двама ни ще бъде светлина,
за туй пренесе мама жертва свидна,
при извора отново със крила
аз някой ден до тебе ще отлитна. 

01.06.2021г.
Елица

 image






Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. notfun - :-))
01.06.2021 19:49
Весел празник, ели!!
как са момчетата,мила...аз имам вече и внук на 3..
чакаме и внучка..скоро)
щастие, здраве, и много Обич, ви желая!
/от мен, кака Джулия
цитирай
2. cinderellathespy - 1.notfun
01.06.2021 21:12
notfun написа:
Весел празник, ели!!
как са момчетата,мила...аз имам вече и внук на 3..
чакаме и внучка..скоро)
щастие, здраве, и много Обич, ви желая!
/от мен, кака Джулия


Добре сме, Юли!
Бачкам яко! Много натоварено!
Радвам се за внучетата!
Да са ти здрави. Много да те радват!:)
Моите юнаци растат. Големия догодина
ще е абитуриент. Малкия... все така вълшебничък
и неразгадаем! Само да са ми здрави.
Това се моля ежедневно!*
Хубави дни през юни, Юли!:)

Ели
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1719870
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18447
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031