Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.08.2020 22:04 - Препържен шаран
Автор: kalin8 Категория: Изкуство   
Прочетен: 1726 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 15.03.2021 16:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


   image


  - Искам шаран! Много обичам шаран! Ама, да е добре препържен! И да хруска!
Седим на малка масичка в едно бистро’ до Гребния канал. На сянка е супер, кафето- чудесно и малките бутилки с вода- ледени.
Само това, че наоколо от време на време, се разнася мирисът на пържена цаца, разваля хубавата картина… Тежък мирис, ако трябва да бъда честен!
Водата в канала е гладка и спокойна, но едва ли повече от моето състояние. Излезнал съм на чист въздух и спокойствие, и нищо, дори опитващата да си налага волята моя гостенка, няма никакъв шанс да ми развали удоволствието. Зная, че просто пробва.
С две думи казано- едно от местата в града, които обичам и където мога да прекарвам с часове. Особено- както е в случая- с красива събеседничка.
Разговорът се върти в разни посоки, също като вятъра, който си играе с флаговете до Централната трибуна на гребната база.
  -В гребния канал е пълно с риба!
Казвам и’ , като се усмихвам, а вътрешно- направо се хиля! 
  - Ще те метна вътре, и ти избирай! Която ти хареса, нея ще ти опържат в кухнята! 
  -Ами… Как ще се измъкна от водата? И с риба?!! 
Пита тя и прави една почти детска муцунка… Един от начините да се флиртува, естествено. Очичките и’ ококорени прескачат ту към слънчевите проблясъци във водата, ту към моите очи, удобно настанени зад очилата.
Приятелката ми премята крак отново ей-така, както правят жените искайки да покажат нещо… А тя, повярвайте ми, има много!
  -Аз ще те извадя! Няма проблем…
Казвам с възможно най-малко смях в гласа си.
  -Ехааа! И двамата ще сме мокриии!!! Захласва се от смях, който вятърът побързва да ми вземе.
Това е то.
Стари приятели сме…
 
Странник

 


Тагове:   шаран,   разказ,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kalin8
Категория: Изкуство
Прочетен: 3268877
Постинги: 1148
Коментари: 7375
Гласове: 16661
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031