Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.02.2010 12:56 - Обещано на vmir!
Автор: zvezdichka Категория: Други   
Прочетен: 4879 Коментари: 12 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Здравей vmir! Бях ти обещала изненада и днес ще те разведа из малките улички на твоята махала. Тя беше посипана с изобилен сняг снощи и аз така му се изкефих. Съпруга ми като видя каква виелица се изсипа за един кратък период ми каза по телефона да си взема автобус, но как да пренебрегнеш този пухкав сняг :). Така, че тръгнах отново пеш към къщи и през цялото време съм се хилела като дете. Толкова му се зарадвах на този сняг. В миг на око всичко в Русе се промени и той отново беше скрит под високи пухкави снежни дантели. А времето между другото беше много топло и затова реших да направя и някои снимки специално за теб и да те разведа из родната ти махала. Дали ще ти проговори…? Сигурно. Като видях как една не толкова ясна снимка те върна години назад. Но спомените живеят в човек и понякога и нещо дребно ги изважда на показ и оживяват :).
Не знаех откъде да започна моя снимков материал, но нека да е от Чайка и ул."Николаевска" и прилежащите й улички на път към къщи :).
image

image

image

image

image

image

image

image
Пред нас се изпречква училището
image

image

image

image

image

image

image
А тук е площадката, където изплуваха спомени от детството ти :).
image

image

image
Вече наближавам и моята улица :).
image

image
А тук правя малка обиколка в посока училището
image

image

image
До училището е детската градина
image

image

image

image
Улицата, която спомена няколко пъти в коментарите
image

image

image
След като сподели спомените си в поста ми загледах и табелките на съседните улици :) и мога да потвърдя, че вече се ориентирам по добре в наименованията .
А това е моята уличка
image

image

image

image
Сега излизам на Антим I
image

image

image

image

image

image
А тук са антените, за които ми говори, но погледнати от нашата уличка :)
image
Надявам се разходката да е била приятна за теб!
image



Тагове:   Обещано,


Гласувай:
7



1. vmir - Много ти Благодаря, Звездичке! Толкова е мила изненадата от твоя страна!
02.02.2010 14:24
Хванала си дори най-ранната гледка, която съм запечатал в паметта си изобщо, нямах още 3 години навършени, а от прозореца на яслата попивахме тази гледка с приятелче от същата улица, защото на мястото между второто и третото дърво (снимката със закръгления ъгъл на оградата) имаше спрял камион и той беше привлякъл погледите ни като магнит и не ги пускаше, колкото и да ни дърпаше отзад някой... На снимката този прозорец не се вижда, даже и сградата на детската градина почти не се вижда от мощните корони на дърветата и снега, но аз го виждам, защото знам, че е там и точно през него за първи път осъзнато видях света в картината на този незабравим камион, ограда и дървета. Изминал е почти половин век от тогава, а всичко е същото, дори снегът беше пак толкова, само камиона е потеглил за някъде и дърветата са станали големи, но всичко друго е същото, даже и оградата ми се струва, че беше в жълто (както се вижда от друга снимка), или светло синьо боядисана, въпреки, че за последно я помня в тъмно зелено, но най-вероятно с годините са сменяли цвета.
Имам много часове да ги гледам тези снимки, ако дам воля на спомените, може би ще ми трябват стотици страници...
Благодаря ти!

цитирай
2. zvezdichka - Представям си
02.02.2010 14:39
колко мила картинка сте били - 2 момченца с опрени носленца, впили поглед в големия камион. Със сигурност е бил притегателна картинка за вас в тази възраст, затворени в една стая, а копнеещи точно в това време да сте навън, покетрени на каросерията и да му се дивите на този камион :).
цитирай
3. tit - Колко много сняг имате!:))
02.02.2010 15:00
Романтични са малките къщи в неголеми квартали!:)
Такива места имаг дух, даже и смодерни мазилки!:))
Поздрави!:)
цитирай
4. vmir - 2. zvezdichka,
02.02.2010 15:32
zvezdichka написа:
колко мила картинка сте били - 2 момченца с опрени носленца, впили поглед в големия камион. Със сигурност е бил притегателна картинка за вас в тази възраст, затворени в една стая, а копнеещи точно в това време да сте навън, покетрени на каросерията и да му се дивите на този камион :).


Да, да, и беше толкова досадно да ни дърпат от прозорците... Емил Константинов беше името на приятелчето, тогава живееше с дядо си на същата "Българска Морава", позволявам си да му кажа името, защото още при Живков тръгна по света и ако види, че му разкривам самоличността и случайно ми се ядоса, това ще бъде чудесен повод да се видим отново, въпреки, че не вярвам да си спомни за камиона.

Страхотно е, че си снимала "Родосто" откъм "Гевгели", страхувах се, че съм забравил как изглежда.

Виждам обаче и нова тролейбусна линия и то по улица, която беше забранена за движение дори на автомобили, но не мога да се сетя в момента за името й, откъм Сент Уан покрай Техникума, супер необичайно...
цитирай
5. yuliya2006 - ИСКАМ РАЗРЕШЕНИЕ ДА КАЧА ПОСТИНГА ...
02.02.2010 21:46
ИСКАМ РАЗРЕШЕНИЕ ДА КАЧА ПОСТИНГА КЪМ ПРОЕКТА

"НА БЪЛГАРИЯ С ЛЮБОВ - ГРАДОВЕ И СЕЛА"
С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
http://yuliya2006.blog.bg/poezia/2009/12/01/na-bylgariia-s-liubov-gradove-i-sela.446693
цитирай
6. zvezdichka - Ами в неделя
03.02.2010 13:13
бяхме под обсадата на поледица, а в понеделник като се изсипа една вихрушка от сняг - така навяваше, че за 2 часа затрупа Русе :). Но беше много красиво и добре, че беше топло :). А в Русе навсякъде мога да открия романтични къщички :).
Благодаря ти за коментара tit!
цитирай
7. zvezdichka - Сигурно ще си
03.02.2010 13:30
спомни vmir! И би било интересно такава една среща след толкова много години. Ако сте били близки приятели ще има да си разказвате доста...

За улицата и аз не й знам името, но тролеите и колите минават точно по тази улица покрай Стоматологията и излизат на Николаевска. Не знам от колко години си излязъл от Русе, но със сигурност ще има за теб нови неща не само свързани с движението в Русе...
цитирай
8. zvezdichka - Здравей Джули!
03.02.2010 13:34
Искам само да поясня, че този пост не представя града Русе като цяло, а само малки периферни улички в района на гарата, като с него съм целяла да покажа в момента района на един русенец, който вече не живее в Русе! А подготвям пост за Русе, който ще разказва за неговата уникалност. Така, че ти сама прецени.
цитирай
9. vmir - Като гледам снимките, едно от усещанията ми е,
03.02.2010 14:46
че живееш на Антим I, а не на Св. Сава. Не, че толкова любопитствам, пък може и да греша.

Излишна забележка, видях, че почти си го казала. Просто срещу вас бяха къщите на двама добри съученици и приятели, но сега там е блокът.

В коментара си за тролея обърках "Сент Уан" с "Николаевска" - да, снимала си пред аптека "Манев" (с/у Яребична, дали и сега са там) към гарата, разбира се, само ми се е привидяла промяна в трафика, чудно как не мога да открия сериозна промяна, консерватизмът и този път удържа победа над мен.
цитирай
10. zvezdichka - :)
04.02.2010 19:58
Има нещо в усещането ти, защото аз ние наистина живеем на ул."Св.Сава", но централният изглед на нашата къща гледа към Антим I и съответно от там може да се види и къщата ни :).
цитирай
11. vmir - 10. zvezdichka,
05.02.2010 16:24
zvezdichka написа:
Има нещо в усещането ти, защото аз ние наистина живеем на ул."Св.Сава", но централният изглед на нашата къща гледа към Антим I и съответно от там може да се види и къщата ни :).


Няма начин да е друго, там съм бил част от пейзажа и съм го чувствал като живо същество. Минавал съм от там почти всеки ден в продължение на повече от 2 десетилетия. Помня какви ли не преживявания, включително на метри от къщата ви, в самото навечерие на Нова Година.

Благодаря ти! :)
цитирай
12. zvezdichka - Благодаря ти
05.02.2010 20:50
и аз vmir за споделеното :). Наистина ми беше приятно :).
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zvezdichka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5816260
Постинги: 496
Коментари: 6837
Гласове: 21680
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031