Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.05.2018 13:23 - Изненада,да!Продължение
Автор: mezana Категория: Новини   
Прочетен: 564 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Здравейте!
Парад,  ама чудо.Участниците в парада/ като хора, техника и т.н. /,повече от колкото ние имаме в наличност в армията ,на която преди два дни  празнувахме години от създаването и. Ще ме прощавате, но само преди определени брои  години бяхме най и по на Балканите, а сега сме някъде на  .г.........на Европа.В заключение:На въпросният парад присъства важен човек от Сърбия, а ние попълнихме армията с воиници от братска страна,която ни смята за окупатори.И докато се кефих на танковете,защото синът е служил " танкист", а баща ми ветерен от  втората световна войнае стрелял с противотанково оръдие , като  капак по новините показаха , че близо до Самокав
намерили останките на немски самолет с български пилот,защитавал София при бомбардировките от сегашните ни съюзници в  НАТО. Забележете не от руснаци.Спирам да пиша защото съм бясна. Знам че няма кой да ме чуе,но поне да се изкажа да ми олекне. Сега съм малко по добре, след като чух, че ако не е този ден на победата, нямаше да има ден на Европа.Поздравявам Ви с песента на Лещенко "День победы
Бъдете здрави!


Тагове:   Да,   продължение,   изненда,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mezana
Категория: Новини
Прочетен: 136197
Постинги: 85
Коментари: 24
Гласове: 43
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930