Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.05.2018 20:38 - Отворено писмо до Blog.bg
Автор: lexparsy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 13108 Коментари: 70 Гласове:
32

Последна промяна: 17.05.2018 20:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Повода отново, но за последен път да изкажа категоричното си становище за този „блог“, е поредната безскрупулна атака на постинга ми от познати до болка единични персони, пребиваващи в блога само заради удоволствието си да се гаврят и поругават
със свободното, но толерантно споделяне и изказване на мнения.
   Аз не си ограничавам постингите от коментари, защото ценя градивната, толерантна и приятелска критика, но и такава в контекста на определен дебат.
   Мисля че е безпрецедентна агресия да четеш постинги и автори, които не харесваш и да ги нападаш с лични класификации и даже с персонални и нарочни лични обиди!
   Редовна практика на същите хора е да пишат от чуждо име на познати, за да създават плоски интриги и даже да досаждат безкрай с подобни лични съобщения!
   Целенасочено се нападат хора с чувствителна натура и на тематика, която може да ги нарани, а това за тях понякога е повече от физическо нараняване и страдания.
   Не случайно написах двусмислено последния си постинг за голите охлюви! Ще ви припомня, че „бариерата на закона“, под която тези хора пропълзяват, а и собствениците на Блога зверски прескачат, за нормалните хора е дефинирана като „Нарочна Публична Обида“… Проверете!
   От близо година съм в блога и съм свидетел, а и от разкази, колко хора са се отказали или престанали  да пишат. Изпратиха ми даже един постинг с протест от блогър точно от преди десет години…

   Аз лично, както и много хора, ще се повторя, че пишем за лично споделяне с приятели, или просто за Лични дневници за себе си. За много хора понякога това една голяма утеха или лично търсене. А подобна агресия в човешкия социум морално се определя като гавра с творческите личности и слабите и като Мародерство и Предателство, което знаете как е наказвано от векове…

   Въпреки че имам десетки идеи за есета, или абстрактни споделяния, или опити за поезия, мисля че не желая повече да бъда жертва на тази показна социална гавра с достойнството ми, която е огледален образ на духовното и морално падение в родината ни, което ни е предостатъчно!
   За това може би временно ще се деактивирам утре, за да си почина от „блога“, но ще си запазя профила ако трябва да споделя с избрани хора, или да си съхраня записките.
   Чао за сега приятели!




Гласувай:
34



1. vesever - Да. . . добрите души биват 'жертва' ...
17.05.2018 20:43
Да...добрите души биват 'жертва' на мародерите в блога, много точна дума си използвал. Това са хора, преливащи от злоба и със сериозни психически отклонения.
Единственият изход е да ги игнорираме и да си общуваме с приятелите...
Според мен не деактивирай блога си. Защото има хора, за които е ценно и смислено споделеното, защо заради шепа злобари да се изгуби нещо добро?

цитирай
2. lexparsy - благодаря за разбирането Веси
17.05.2018 20:55
vesever написа:
Да...добрите души биват 'жертва' на мародерите в блога, много точна дума си използвал. Това са хора, преливащи от злоба и със сериозни психически отклонения.
Единственият изход е да ги игнорираме и да си общуваме с приятелите...
Според мен не деактивирай блога си. Защото има хора, за които е ценно и смислено споделеното, защо заради шепа злобари да се изгуби нещо добро?

Права си, но не мислиш ли че точно заради това ни примиренческо мислене продължаваме да бъдем все по дефинирана жертва на все по-морално деградирали и патологично нечовешки "личности".
Може да ти се струва наивно, но аз вярвам че хората със съвместимо добронамерено мислене си се намират по незнайни и неведоми Божи пътища :-) и не е нужен Блог.бг за посредник…
Сигурно и с тебе щях да се запозная някъде по някакви горски чукари някога :-)))
цитирай
3. zax - Представления за сбогом и колен...
17.05.2018 20:59
Представления за сбогом и коленичили завърнали се заради пристрастяването - блог. бг помни много повече от колко съм видял. Обикновено така започва 2-3 годишната им агония, но мисля че целта на поста не е това.
Просто казвам че който е взел решение не го демонстрира. Успех. ;)
цитирай
4. otherwise - Веси е права.
17.05.2018 21:02
В блога човек създава определен кръг с приятели и съмишленици, хора на една вълна със самия него. Не можеш човек да бъде харесан от всички, пък и не е нужно. Игнорирането е добър вариант, макар че действително е изморително или отегчително да се сблъскваш на всяка втора крачка със злоба, безсмислена критика, вербална агресия и неразбиране. Но светът е шарен.

Имай предвид, че при деактивиране на блога, съществува опасност да си загубиш досегашните постинги, ако съвпадне с архивиране на сървърите. Преди години така се сдобих с чисто нов блог, празен, и тогава пишех направо в "Нов постинг", вместо на компа, така че сума ти стихове и безценни за мен коментари от хора, които уважавам и обичам, заминаха необратимо :))

Тъй като неволно и аз днес допринесох за разочарованието ти, реагирайки прекомерно на чужд коментар с мой, го изтривам. Той наистина няма място тук, в твоето пространство, прощавай!

Спокойна и усмихната вечер, Лекс!
цитирай
5. thescarletletter - Заставам зад всяка дума от мнението ...
17.05.2018 21:22
Заставам зад всяка дума от мнението Веси. Не че винаги ми се е отдавало да игнорирам натрапниците, но тя ми е пример за подражание.
Поздрави.
цитирай
6. lexparsy - Прав си Закс, че демонстрирането е детинщина
17.05.2018 21:25
zax написа:
Представления за сбогом и коленичили завърнали се заради пристрастяването - блог. бг помни много повече от колко съм видял. Обикновено така започва 2-3 годишната им агония, но мисля че целта на поста не е това.
Просто казвам че който е взел решение не го демонстрира. Успех. ;)

Но пък бягството от Простотията без да се обосновеш е Путьовщина, на която не искам да подражавам!
цитирай
7. lexparsy - В блога човек създава определен ...
17.05.2018 21:33
otherwise написа:
В блога човек създава определен кръг с приятели и съмишленици, хора на една вълна със самия него. Не можеш човек да бъде харесан от всички, пък и не е нужно. Игнорирането е добър вариант, макар че действително е изморително или отегчително да се сблъскваш на всяка втора крачка със злоба, безсмислена критика, вербална агресия и неразбиране. Но светът е шарен.
...

Да, Светът определено е Шарен и така ни се иска да му се радваме…
Но всеки си избира типа „Шарения“… Аз предпочитам естествената… и хич не ми се пребивава в шарен цигански катун или във весела лудница :-)
Ако заведението си смени типа и клиентелата и пускат подходяща музика, може и пак да изпия едно уиски с приятели :-)
цитирай
8. krassko - Проблема е на психическа основа...
17.05.2018 21:58
Доказано е че след първата година в блога над 70% трият всичко.
Дори и аз го направих въпреки, че знаех за това.
Няма нужда да деактивираш написаното, прости не пиши известно време и си почини от блога. Сигурно има хора които с удоволствие те четат, но понеже го правят анонимно ти просто не знаеш за тях. Блога е едно малко село и съвсем не е важно колко те четат от блога, важното е колко те четат от света.
цитирай
9. lexparsy - Без да говоря в трето лице за Веси, докато е тук и аз се съгласявам…
17.05.2018 21:59
thescarletletter написа:
Заставам зад всяка дума от мнението Веси. Не че винаги ми се е отдавало да игнорирам натрапниците, но тя ми е пример за подражание.
Поздрави.

Има хора, като Веси, чието отношение и мисли са винаги добронамерени и споделят само красивото… Точно това е Мародерство… да се гавриш със споделените им чувства…
Не Търпимостта ни е проблем, да търпим Простотията !!! а предоставянето на условия тя да вирее и да парадира със себе си безпрепятствено…
От кой зависи?
И кой е организатора,мениджъра, но и Воайор на този „Купон“ ???
цитирай
10. lexparsy - Да това определено е така, и е добре да се чуе като мнение
17.05.2018 22:09
krassko написа:
Доказано е че след първата година в блога над 70% трият всичко.
Дори и аз го направих въпреки, че знаех за това.
Няма нужда да деактивираш написаното, прости не пиши известно време и си почини от блога. Сигурно има хора които с удоволствие те четат, но понеже го правят анонимно ти просто не знаеш за тях. Блога е едно малко село и съвсем не е важно колко те четат от блога, важното е колко те четат от света.

Ще се повторя, че аз страдам, когато има някой надарен и споделящ и знаещ и достоен да бъде чут човек,а е безсмислено поруган и обиден и изгонен…
И пак ще повторя, че много, даже повечето пишещи, не че не се радват да са напомпани и четени на „първа“, но те не пишат за това.
Често сме стресирани, ако ме „четат“ неправилно споделящи, камо ли коментиращи, а приятелите се крият… ама наистина от страх, че ще им „Вържат“ някоя голяма интрига, че те познават, или както скоро ме обвиниха че съм имал обратни наклонности към един споделящ приятел…
Това си го търпете, че и до безкрайност Вие Господа… Ваш избор!

П.П. Стана ми смешно в контекста, че скоро една досадница, дето 100 пъти и казах че не искам да контактувам и да ме остави на мира, ми пише лични съобщения, че даже и че „не ме четяла“ :-))))))))
И не знам как да помоля и да не ме чете и да не ми досажда брат…. Патология ! :-(((

цитирай
11. cinderellathespy - Будни души...
17.05.2018 22:16
Здрасти, Алекс!
Разбирам възмущението и огорчението ти!
Да деактивираш е твое право, но наистина
трябва да знаеш, че много блогове на приятели
се повредиха след деактивиращата процедура!
Аз и затова не деактивирам от години.
Списваме блоговете най-вече заради самите
себе си, за да се погледнем отстрани, да се прочетем
и по този начин да надграждаме духовната си
субстанция. Общуването с добри и позитивни хора
е бонус към избора да бъдем преди всичко себе си
пред самите себе си. Игнорирай злобата,
пошлостта и невежеството! Остани добрата
и позитивна душа, която иска да даде частички
от своята светлина на този тъй объркан и
противоречив свят и запази устрема да списваш
интересни и различни постове, в които лично аз
винаги намирам по нещо полезно! Не се поддавай
на гнева и стой винаги само горе, във високото!
Съвремието има нужда от светлина, а тя се постига
чрез будни души като твоята!
Поздрави и усмивки,

Ели
цитирай
12. missana - Подкрепям те, Приятелю Лекс,
17.05.2018 22:20
но нервите ти са крехки. Ако знаеш аз през какво съм минал от 2014г. досега, не в този блог, а другаде, щеше да се научиш на т.нар. железни нерви. Крайно време е да разбереш, че този свят се състои предимно от чакали и подлеци. Единици са доблестни Рицари. Надявам се се да преосмислиш час по-скоро позицията си.
цитирай
13. lexparsy - Благодарим за посланието Ели, хубаво и искрено като поезията ти :-)
17.05.2018 22:37
cinderellathespy написа:

Списваме блоговете най-вече заради самите
себе си, за да се погледнем отстрани, да се прочетем
и по този начин да надграждаме духовната си
субстанция. Общуването с добри и позитивни хора
е бонус към избора да бъдем преди всичко себе си
пред самите себе си. Игнорирай злобата,
пошлостта и невежеството! Остани добрата
и позитивна душа, която иска да даде частички
от своята светлина на този тъй объркан и
противоречив свят…

Това трябва да се чуе от повече хора, но за жалост няма и никакъв шанс даже и за наченки на осмисляне от единици Люде, имитиращи Човешки качества…
Проблема е до кога ще им бъдем жертва Всички вкупом ?

Пак ти благодаря за мнението, и карайте мотора внимателно до морето :-)
А и почитателите ти очакват обещаните снимки :-)
цитирай
14. lexparsy - Благодаря за точното разбиране и съвет Младен
17.05.2018 22:46
missana написа:
Подкрепям те, Приятелю Лекс, но нервите ти са крехки. Ако знаеш аз през какво съм минал от 2014г. досега, не в този блог, а другаде, щеше да се научиш на т.нар. железни нерви. Крайно време е да разбереш, че този свят се състои предимно от чакали и подлеци. Единици са доблестни Рицари. Надявам се се да преосмислиш час по-скоро позицията си.

Определено показвам слаби нерви… но май грешката ми е в крайностите на търпимост и изливането и накуп в ямата :-) Дано не попадна в ръчичките на някой „психоаналитик“ брат, готов съм си „Социопат“ :-) Шегувам се защото, знам че разбираш и хумора ми…
Искам да се извиня даже на блога за избухването си…
Но може и услуга да му правя… Господ знае :-)
цитирай
15. lexparsy - И ти даваш много ценен съвет, като резюме за „оцеляване“ в Блога rosiela
17.05.2018 23:00
rosiela написа:
или не отговарям нищо по почина : " убий простака с мълчание", или, които ме вдъхновят с простотията си, им барна нещо саркастично, припознаят се и не спят.
Вярно е, че мнозина свестни временно или постоянно напускат, пишат ми, че не издържат, въпрос на чувствителност.
Аз обиграх отдавна непукизма и вдигам кръвното на лудите. Не че ти го препоръчвам, но много действа. Наслука.

Споделям че пробвах и даже си мислех че съм добър в това да пиша за духовното, и после да се изразявам и с хумор и натурално и с въображение, и примирено, и да си трая, и майната да тегля… но май това примитивната Простащина не я засенчва…
Просто и трябва Нея някой да я Примири… а не ние всички пред нея!
Пак благодаря и ти желая красиви непримирени сънища :-) (Все се оправдавам че се шегувам :-)
цитирай
16. vesever - В интерес на истината, в блога съм се ...
17.05.2018 23:21
В интерес на истината, в блога съм се запознала с някои от май-добрите си приятели, с които имаме дългогодишни приятелства и на живо, и си ходим на гости и си изкарваме супер.
А за следващата Нова Година ще имам още един етаж готов и много място, и ще увеличим компанията, ей, Лекси, усмихвам се като си спомня колко яко си изкарахме на Нова Година. Итанците, и среднощните дебати....и ...блог.бг си ляга в 5.30 сутринта хаха, зле ли ни беше )))
Това е истинското, да ни е приятно и весело заедно, да си създаваме хубави моменти, когато не можем на живо, заради разстоянията, то и тук, в блога, можем много да се подкрепяме и вдъхновяваме. Лично за мен е ценно. Имала съм тежки моменти, включително с въпросните мародери, но съм имала подкрепата на Приятелите, което ме е топлело и трогвало.

А ти прописа много добри стихове, бай дъ уей. Пак казвам, според мен не трябва да се губи ценното, не трябва да се скрива. Инак...тръните ще надделеят. Образно казано.
Ето от мен една песничка, весела, асоциативна, от отминали години, за лека нощ
https://www.youtube.com/watch?v=-odnJZIyc2g
цитирай
17. wonder - Лекс, тук границата е премината ...
17.05.2018 23:27
Лекс, тук границата е премината отдавна, но дръж на личната си етика.
Двойката войнстващи простаци в блога не само обижда, интригантства, набеждава и клевети, но и с вербалната си агресия опорочава средата и смисъла да надграждаш, гаврейки се словослагателски катадневно и с грандиозно-одиозна логорея.
Свободията на словоблудството им в много случаи разкрива ограниченост на ума, липса на елементарна култура и възпитание, и огромни кратери в ценностната система. ;)))
цитирай
18. missana - Вземай пример от мен, Лекс.
17.05.2018 23:34
Ето, днес постнах "Поетче без билетче". Стихче без претенциии и без конкретен субектоносител. Е, понеже сме в България все пак, трябваше да посоча регион. Избрах варненския - на чисто стохастичен принцип. И пресъздадох една ситуационна система. Абе, откъдето и да го погледнеш - стихче-измишльотина. Нали разбираш - за никого конкретно не става дума. А някой си Фавн56 взе, че се позна, пък и се засегна завалията. Нали има народна мъдрост: "Гузен - негонен бяга". Напиши публикация само с една дума - "педераст" и някакъв Фавн, с индекс NN, веднага ще ти скочи, че не бил той такъв. Така че съветът ми е пускай и такива стихчета и е гарантирано, че поне мен ще изкефиш!
цитирай
19. vesever - П. П. Ще споделя за себе си, знаеш, че ...
17.05.2018 23:39
П. П. Ще споделя за себе си, знаеш, че съм ужасно чувствителна и е логично да се чувствам наранена от такива "хора", и съм се чувствала, до момента, в който осъзнах много ясно едно нещо. А именно, че всеки изразява собствената си душа и ако някой идва към мен със злоба, това си е неговата душа, и няма нищо общо с мен, аз в себе си нося Рая си и не позволявам никой да му посегне. Злобарите опитват, но безуспешно. С други думи, с времето си изградих "защита".
Всеки си шета на акъла, както се казва.
Не можем да променим тези "хора", но можем да продължаваме да пазим пламъчето в себе си. Всеки отговаря за себе си, в крайна сметка...
Лека!
цитирай
20. lexparsy - Ами ако са „двойка“ е добре wonder :-)
17.05.2018 23:39
wonder написа:
Лекс, тук границата е премината отдавна, но дръж на личната си етика.
Двойката войнстващи простаци в блога не само обижда, интригантства, набеждава и клевети, но и с вербалната си агресия опорочава средата и смисъла да надграждаш, гаврейки се словослагателски катадневно и с грандиозно-одиозна логорея.
Свободията на словоблудството им в много случаи разкрива ограниченост на мисълта, липса на елементарна култура и възпитание и огромни кратери в ценностната система. ;)))

Въпросните намекват че искат да сезират СЕМ за „картелност“ в блога :-))))
Чек‘ че да свърша да се смея, че да допиша :-)
Те са си няколко конкурентни „картела“ по двойки и тройки, ‚щото е модерно…
И пак… и пак….и пак…. ще попитам… Чек‘ че забравих кой питам :-)
Нищо де… той все ще чуе…
До кога тези патологично психо-извратени двойки-тройки ще ни диктуват правилата и морала и етиката на комуникация?
цитирай
21. lexparsy - Възхитително е че си го постигнала Веси... за себе си разбира се...
17.05.2018 23:48
vesever написа:
П. П. Ще споделя за себе си, знаеш, че съм ужасно чувствителна и е логично да се чувствам наранена от такива "хора", и съм се чувствала, до момента, в който осъзнах много ясно едно нещо. А именно, че всеки изразява собствената си душа и ако някой идва към мен със злоба, това си е неговата душа, и няма нищо общо с мен, аз в себе си нося Рая си и не позволявам никой да му посегне. Злобарите опитват, но безуспешно. С други думи, с времето си изградих "защита".
Всеки си шета на акъла, както се казва.
Не можем да променим тези "хора", но можем да продължаваме да пазим пламъчето в себе си. Всеки отговаря за себе си, в крайна сметка...
Лека!

Всеки има собствената си битка и сила и слабости...
Ето виж аз или съм търпим или ми прелива... ще си го науча сам... Ти пък си имаш друго предизвикателство, и всеки своето....
Ако споделяме сме повече от сбора, тривиално казано...

Чувствам се гузен че ти наруших хармонията на пролетна Швейцария, но ще споделиш с цветята и готово, можеш го :-)
цитирай
22. wonder - До кога тези патологично псих...
18.05.2018 00:01
lexparsy написа:

До кога тези патологично психо-извратени двойки-тройки ще ни диктуват правилата и морала и етиката на комуникация?


Нищо не диктуват. Рисуват себе си и собственото си нещастие да са такива. Представяш ли си как живеят със себе си?
Истината е, че техните Пунически войни са за кокоши яйца и думите им пет пари не струват. Спри да ги виждаш. Те са толкова невидими, че паразитират върху другите, за да ги отрази някой.
За леканощно отвяване една хубава песен и да не ти пука!

https://www.youtube/watch?v=t1ekOtonsG8
цитирай
23. didige - Вземи очите ми дори дъждовни и ...
18.05.2018 00:30

Вземи очите ми дори дъждовни и погледни през тях.
и отнеси ги там където слънцето ще скрие в тях
една единствена молитва на благодарност,
на шепичка надежда и на детски смях.
На топла длан когато е студено,
добра думичка дори една.
Защото е невъзможно да се живее.без нея,
без Любовта.
Когато я повикаш нежно
и виждаш, чувстваш всеки миг.
За теб не е безнадеждно и смисъл има винаги и там и тук.
Извинете беше спонтанно-:))))
цитирай
24. lexparsy - https://www.youtube.com/watch?v=t1ekOtonsG8
18.05.2018 00:53
wonder написа:
...
За леканощно отвяване една хубава песен и да не ти пука!
...

Приемам с примирена благодарност поздрава ти wonder
Наистина Света винаги е по wonderful от нас, каквито и смешно да му се престорваме :-)
Простите неща като утрото или една песен са по-мъдри :-)
цитирай
25. lexparsy - Много смешно ми стана Дид... ще ти кажа защо...
18.05.2018 01:01
didige написа:

Вземи очите ми дори дъждовни и погледни през тях.
и отнеси ги там където слънцето ще скрие в тях
една единствена молитва на благодарност,
на шепичка надежда и на детски смях.
На топла длан когато е студено,
добра думичка дори една.
Защото е невъзможно да се живее.без нея,
без Любовта.
Когато я повикаш нежно
и виждаш, чувстваш всеки миг.
За теб не е безнадеждно и смисъл има винаги и там и тук.
Извинете беше спонтанно-:))))

Ами представих си че се срещаме и аз ти казвам примерно...
"Ама ти си голяма Простачка маааа...!!!"
Егати 'къв смях ще падне..., щото си е истина и е комплимент :-))) и ме радват истински просто изказани думи...
А ние не може да се оправим с някви си Сложнячки :-)
цитирай
26. lexparsy - Направо си вмених страх, че като ...
18.05.2018 01:57
Направо си вмених страх, че като обновяват блога ще ми изчезнат постингите… :-)))
Смея се, защото от това, което пишем е важен не крайния „продукт“, записано-дефиниран, а Пътя, Търсенето и истинските Чувства, които ако и освен това са споделени са смисъла и ценностите ни, и всякога вече може да повторим написаното, и даже по-добре ще го направим, ако не сме се окичили с веригите на Вчерашното…
Имаме поуката за Пътя до Там, и сме се запознали с „ Планината“…
Тогава Новите пътища са още по-интересни и още по-истински…
цитирай
27. laval - Много жалко
18.05.2018 07:36
но това е действителността тук. Все пак недей да се деактивираш, приятелю! Успех!
цитирай
28. emi1ts - Поздрави!
18.05.2018 08:16
И в блога и в живота всички имаме още много да учим,особено в усъвършенстване на разбирателство, човешки,градивни взаимоотношения!С пожелание за хубав ден!
цитирай
29. lexparsy - Благодаря и за твоето разбиране Лазар
18.05.2018 08:30
laval написа:
Много жалко, но това е действителността тук. Все пак недей да се деактивираш, приятелю! Успех!

Мисля че се отказах, защото ме убедиха че позитивното винаги е повече и надделява.
А сега ще дължа благодарност и извинения…
цитирай
30. lexparsy - Определено е така emi...
18.05.2018 08:53
emi1ts написа:
И в блога и в живота всички имаме още много да учим,особено в усъвършенстване на разбирателство, човешки,градивни взаимоотношения!С пожелание за хубав ден!

Но все пак важно е и да си извоюваме свободата да се учим градивно и позитивно, а не да сме жертви на чужди градиенти!
Ето, утрото ми ще усмихнато като видях лалетата и чух музиката от твоя постинг :-)
цитирай
31. jeremy231 - Боже, колко сте невинни. И защо тоя ...
18.05.2018 09:20
Боже, колко сте невинни.
И защо тоя постинг беше напомпан, пък и ти си го остави такъв, пет минути след като го пусна, м?
цитирай
32. zelenika23 - Здравейте, искам и аз да се изкажа по ...
18.05.2018 09:22
Здравейте,искам и аз да се изкажа по въпроса.Още с първите ми публикации в блога едно лице predatorka си нахвърли със злобни коментари и обиди към мен и на лични защо съм била на първа страница,като че ли тя е нейна собственост! Лицето е с ниска култура и отвратителен просташки речник.Това лице го виждам постоянно на първа страница,явно заради клюкарския интерес на някои хора тук да оплюва системно известни и доказани с талант в обществото личности,като например Даниела Райчовска,известна актриса и много други.Питам се това ли е целта на блога да бъдат оплювани системно хората от простаци и некадърници,че да се поставят редовно профилите им на първа страница?! Какви хора се привличат в блога и защо се допуска едно такова лице системно да е на първа и да гони свестните и талантливите вместо да му бъде отказано да е на първа въобще!И що за вкус имат хората,които редовно я четат и и правят бройки прочити?! Харесват повече простотии и цинизми от някои интересни за четене неща тук?! Ако е така ,наистина е отчайващо,за това просперира чалгата,защотото публиката е с лош вкус...и се интересува от нея повече от стойностните неща!...Дори и желанието на някой да сподели нещо свое...защо трябва да се разрешава на такива лица да обиждат и гонят хората,най вече да им се поставят профилите системно на първа и така да представят блога с простащина и ниско ниво на култура,дори и се дава път на психичноболни,които системно тероризират другите...Това е просто ужасно!Доколкото разбрах това било от години!!!Как може такова нещо?!
цитирай
33. predatorkapredatorka - ...айде две думи и от мен, ако може..
18.05.2018 09:44


РАЗГОВОР С ZELENIKA23

ти си НИКОЯ,
и ,защо смееш да ме обиждаш?
и защо скри постинга..
където ме обиждаш ,че съм манипулаторка..въжеиграчка..
ами, ще търпите..ИСТИНАТА..
щом като мамите и лъжите ..
ще ви го казвам всеки ден...
такава е моята позиция..
имам си име, а ти си..лъжкиня./или си Вондер..99%
Юлия
Изпратено: 09:35 От: predatorka
цитирай
34. predatorkapredatorka - ти си болна и луда ,Дела..какво ще кажеш Лексе, хубава компанийка си имаш
18.05.2018 09:45
35. tae - Господине, тази сволач с многото ...
09:38
Господине, тази сволач с многото профили предаторка, мармалади, милейди, тройна и мн.др. е болна жена, а може да е мъж.
цитирай
35. zelenika23 - Моля всички, нападнати и оскърбени ...
18.05.2018 09:51
Моля всички,нападнати и оскърбени блогари тук от лицето predatorka да се изкажат тук,да не се срамуват ами да кажат как тя посреща хората дошли в блога още от вратата!И с какво право ги гони,че тя да дерибейства с вулгарния си език системно на първа страница!Колко ли хиляди ще се съберат!Тази и заплашва хората...ужасно лош човек!Всъщност тук са се събрали хора висшисти,с доказани в обществото професионализъм и висока стойност и изглежда ужасно нелепо и смешно да обръщат внимание на някаква си чистачка,размахала налудно и заканително метла срещу тях и говиреша обиди и цинизми...просто погледни с пренебрежение и си отмини по пътя...дори не разговаряй с такава!Камо ли да и се слушат брътвежите и да се повлияват големи и умни хора...
цитирай
36. wonder - Юло, все съм виждала обсебени, но ...
18.05.2018 09:59
Юло, все съм виждала обсебени, но твоето е наистина катастрофално. Пожали се!
И спри да припознаваш всеки ник в блога и да го нападаш, защото мислиш, че съм аз. В последно време си нападала и тормозила поне 10 ника, които са прекрасни хора - ЕлиНели, Авангарди, Тае, Еми, Инел, Зеленика, Стих, БелисимаСпарк и мн. др.
Не ти разбирам полюциите спрямо всички и всичко, но излез от заблудата, че казваш Истини. Ти не знаеш какво е това! Ти инсинуираш, клеветиш, обиждаш и се агресираш към толкова много хора, от които не си видяла нищо лошо, че се чудя, как ще понесеш цената за постъпките си, а Господ забавя, но не забравя! Ангибу!
цитирай
37. predatorkapredatorka - не ми давай акъл,Вундер мОгио..аз съм по-голяма Артистка от теб, но не се крия..
18.05.2018 10:02
няма друга такава лъжкиня като теб..НЯМА
затова още пиша..
и,ще те накарам, да си признаеш, има къде..
стига с тез глупотевини..Господа,
а Дявола , там ли ше бъде..
дай ми го на мен..
цитирай
38. didige - Вземи очите ми дори дъждовни и ...
18.05.2018 10:06
lexparsy написа:
didige написа:

Вземи очите ми дори дъждовни и погледни през тях.
и отнеси ги там където слънцето ще скрие в тях
една единствена молитва на благодарност,
на шепичка надежда и на детски смях.
На топла длан когато е студено,
добра думичка дори една.
Защото е невъзможно да се живее.без нея,
без Любовта.
Когато я повикаш нежно
и виждаш, чувстваш всеки миг.
За теб не е безнадеждно и смисъл има винаги и там и тук.
Извинете беше спонтанно-:))))

Ами представих си че се срещаме и аз ти казвам примерно...
"Ама ти си голяма Простачка маааа...!!!"
Егати 'къв смях ще падне..., щото си е истина и е комплимент :-))) и ме радват истински просто изказани думи...
А ние не може да се оправим с някви си Сложнячки :-)

:):):) Не забравяй за мига.Може и да намигаш, може и с едното да гледаш, мижай ако искаш-:):):)
цитирай
39. zelenika23 - Артисти са хора взели дипломи във ...
18.05.2018 10:25
Артисти са хора взели дипломи във Вузове по изкуствата,другите са самозванци или самодейци!Не са професионалисти,спомням си Тромбата на Вили...колко много хора там си въобразяваха,че имат таланти,а са бездарници....Голям артист е и човек стигнал в театъра до пенсия...това никак не е лесно при тази конкуренция,но някои хора хабер си нямат от тези неща...
цитирай
40. nalia - По-зле и от сталинска тричленка:)
18.05.2018 11:01
zelenika23 написа:
Моля всички,нападнати и оскърбени блогари тук от лицето predatorka да се изкажат тук,да не се срамуват ами да кажат как тя посреща хората дошли в блога още от вратата!И с какво право ги гони,че тя да дерибейства с вулгарния си език системно на първа страница!Колко ли хиляди ще се съберат!Тази и заплашва хората...ужасно лош човек!


Ще липсваш , Лекс!
цитирай
41. zelenika23 - Predatorka лъже, че съм я обиждала, ...
18.05.2018 11:04
Predatorka лъже,че съм я обиждала,аз въобще не отговорих на писмата и,под достойнството ми е да разговарям с такива,само се оплаквам публично,за да разберат хората,че съм потърпевша и да се оплачат и те,защотото не сме един и двама нападнати и оскърбявани от нея,сега и lexparsi иска да напусне оскърбен...ако е платен трол,то това наистина е досадно и ще я трия редовни без да и отговарям.За това писателите използват от векове псевдоними,заради такива,които се намъкват в личния им живот и ги тормозят.Това е абсолютно нередно и много долно!
цитирай
42. leonleonovpom2 - В подкрепа на анписаното от Уондър!
18.05.2018 11:14
wonder написа:
Юло, все съм виждала обсебени, но твоето е наистина катастрофално. Пожали се!
И спри да припознаваш всеки ник в блога и да го нападаш, защото мислиш, че съм аз. В последно време си нападала и тормозила поне 10 ника, които са прекрасни хора - ЕлиНели, Авангарди, Тае, Еми, Инел, Зеленика, Стих, БелисимаСпарк и мн. др.
Не ти разбирам полюциите спрямо всички и всичко, но излез от заблудата, че казваш Истини. Ти не знаеш какво е това! Ти инсинуираш, клеветиш, обиждаш и се агресираш към толкова много хора, от които не си видяла нищо лошо, че се чудя, как ще понесеш цената за постъпките си, а Господ забавя, но не забравя! Ангибу!


Ами пропусната е Таня-Бвен!
Всеки постинг от нея е придружен от грозен, обиден коментар от предаторка Захапва я като хищник! А в текста няма нещо, с което да е засегната да речем- на постинга
Какво цели с такива прояви, нещо човешко ли? Ако е така да го сподели!
Такива, за съжаление има и мъже, може би са джендъри и за тях се води полемика, паразитират върху другите, с цел да привлекат внимание Това не може да е мъжко поведение наистина! Пък и женско!
Защото, явно, друго не могат!
Да дадат опровержение, ако не е така
А то, опровержението, може да дойде със сериозна тематика и с нищо друго Особено пък с хищническа агресивност

Хубав ден на разбралите написаното!
цитирай
43. morskipesni - ne si struva viseneto v bloga
18.05.2018 11:35
osven za okolo 10 min dnevno, za da se nau4at i drugite strani na novinite- koito gadovete "demokrati" mnogo usyrdno skrivat. Opitaj se oba4e da izrazi6 mnenie- vsi4ki skotove se izhra4vat za da za6titqt podloto si zhivurkane. Az napusnah bloga (predi okolo polovin godina) i sym mnogo dovolen.
цитирай
44. lexparsy - Лекс съм ако пак изляза Анонимен
18.05.2018 13:36
Когато се смени интернет връзката или от телефона излиза „Анонимен“ понякога!

Искам да ви подсетя още за друг Подъл Номер, на въпросните личности което новите блогъри не знаят и се връзват…
Правят се на добронамерени, докато научат повечко за Вас, че да съберат „Материал“, и чак тогава започва Гаврата :-(

Да не говорим за тези патологии на някои, дето се правят на различни личности, че и сами си дебатират даже :-)))
цитирай
45. lexparsy -    И аз и други многократно съм п...
18.05.2018 13:51
   И аз и други многократно сме предлагали на организаторите на Блога множество идеи за подобряване климата на комуникация. Ако трябва ще напиша пак един дълъг списък с елементарни за програмистите неща.
ЗАЩО НЕ СЕ ПОПРАВЯТ ТЕЗИ ПРЕПОРЪКИ, А И НЯКОИ САВСЕМ ОЧЕВИДНИ ???
   Примерно да не се маха „.com” и “.bg” от коментарите, а също и повтарящите де интервали. Ами това е работа за изтриване на няколко реда, и е за минути работа…!
   А защо му е притрябвало на някой да огорчава комуникацията по този начин?
Сведущ блогър ме открехна, че програмистите вече ги нямало!!!
Ами Кой тогава преди месеци премахна възможностите за форматиране на текст и снимки ???

   За въпросните личности… Защо не се направи едно табло, като в детската градина с черни и червени точки :-))) и просто тези събрали достатъчно да им се изтрива регистрацията… както и на фиктивни личности без постинги.
А в един друг блог видях че за да гласуваш с оценка (но не с да-не, а сцифра) трябва да напишеш ИМЕТО си и ДОВОД за да е ясно КОЙ!
И много други неща…

П.П. Ще се възползвам, че четат повече хора да обясня как да си вкарате символ в коментара… Примерно „неизтриваем интервал“:
   Включвате NumLock, задържате клавиша Alt и въвеждате 255 и пускате Alt. ще се изпише интервал, който не се изтрива ако се повтаря последователно.
Така може да си въвеждате и други букви и символи ако си направите списък от CharacterMap…
Тогава може да подредите текст с водещи интервали Примерно
   ала-бала
      тра-ла-ла-ла
цитирай
46. lexparsy - Във всеки човек има скрит артист zelenika23
18.05.2018 14:05
zelenika23 написа:
Артисти са хора взели дипломи във Вузове по изкуствата,другите са самозванци или самодейци!Не са професионалисти,спомням си Тромбата на Вили...колко много хора там си въобразяваха,че имат таланти,а са бездарници....Голям артист е и човек стигнал в театъра до пенсия...това никак не е лесно при тази конкуренция,но някои хора хабер си нямат от тези неща...

   Така си мисля, че всеки е уникален и има някаква скрита дарба :-) и ако правилно е споделена и насочена от приятели може да излезе на повърхността...А точно чрез споделянето с приятели и съмишленици в един добронамерено организиран Блог може да открием неподозирани дарби в себе си…
   Обратен е проблема на тези, които сами си вярват и парадират със себе си…
   Ще дам явен личен пример, а предполагам че и други могат да споделят… Честно ! Преди да започна да споделям тука, не съм си представял че мога да пиша стихове, камо ли да получа комплименти. Но ако те са искрени… виждате ли че се получава :-)))

П.П. Спомних си че на една приятелка пишеща страхотно (измислих да кажа „Поетична проза“), но не можела в стихове… я накарах да натиска Enter от време на време и да подреди малко словореда… и се получиха страхотни бели стихове… и доста по-добри от тези на някои с претенции…Дано да си повярва :-)
цитирай
47. wonder - Както е казал Екхарт Толе: "...
18.05.2018 15:01
Както е казал Екхарт Толе: "Дори не се и замисляйте, защо някой е постъпил лошо с вас. Обидените винаги обиждат, щастливите - винаги ощастливяват... това е."
И още: "Да не се съпротивляваш, да не съдиш и да не се привързваш са трите аспекта на истинската свобода и на просветления начин на живот."

Понеже Юлка ме припознава в половината блог, да изкажа най-прекрасни мисли за всички вас, които сте обявени за мен. Вижда се и на първо четене, че сте чудесни личности и задължително сте в пъти по-умни от нея, иначе нямаше да ви забележи и припознава. За част от вас, които познавам съм сигурна, че е така, а останалите с радост ще опозная:

avangardi
ambrozia
bven
bumerang
elineli
emi1ts
iia
roden
dressy
comfy
trenty
tae
belisimaspark
totti
faktifakti
emelika
palada
inel и др.

Слава Богу, че не е изтипосала и себе си в списъка, шях сериозно да се смутя. ;)))))))
Трима виждам за пръв път, но `и благодаря, че ги появява, за да ги видя и аз!
цитирай
48. vesever - Лекси, тук пекна прекрасно слънце, ...
18.05.2018 15:04
Лекси, тук пекна прекрасно слънце, след 5 дни дъжд )))
И цветята се усмихват, а аз ще се правя на майсторка, ше сглобявам трамплин, от сорта на батут ...идните дни мисля да лакирам пейките в градината и още доста идеи имам за красотички )))

Към съблогерката Зеленика.
Виж, въпросната жена е психично болна и не може да се владее. Просто я игнорирай, трий я без дори да й четеш помиите. Това не е нормален човек, с когото да може да се говори по нормален начин, затова и няма смисъл от внимание, нито може да й се помогне, уви.
Поздрави!
цитирай
49. radostinalassa - П.П. Стана ми смешно в контекста, че скоро една досадница, дето 100 пъти и казах че не искам да контактувам и да ме остави на мира, ми пише лични съобщения, че
18.05.2018 15:06
Наистина не те чета , след като ме квалифицира по определен начин.Случайно прочетох днес словоизлиянията ти . Ако публикувам какво си написал на ЛС, много хора ще те развенчаят. Дръж се по - мъжки, ако ти е възможно. Аз също обиждам, но рафинирано / ако знаеш какво значи, ще е добре /. И едва ли съм писала повече от три ЛС, не се надценявай толкова. Не си интересен.
цитирай
50. lexparsy - Може да го публикуваш РадосТиНасила
18.05.2018 15:24
radostinalassa написа:
Наистина не те чета , след като ме квалифицира по определен начин.Случайно прочетох днес словоизлиянията ти . Ако публикувам какво си написал на ЛС, много хора ще те развенчаят. Дръж се по - мъжки, ако ти е възможно. Аз също обиждам, но рафинирано / ако знаеш какво значи, ще е добре /. И едва ли съм писала повече от три ЛС, не се надценявай толкова. Не си интересен.

Мисля че приятелите ми знаят че се старая да бъда изключително толерантен, особено относно обидни епитети… освен добронамерени и с хумор разбира се.
Само че публикувай и статистиката колко време ми вменяваш че си обидена без да съм го правил, даже и в разгара на Великденската вечер, и да те моля да не ме занимаваш и да спреш да ми досаждаш…
Тогава може някой да се посмее…до къде може да докараш човек, че да ти удовлетвори желанията, че да се сопреш …

цитирай
51. zelenika23 - Лекси, тук пекна прекрасно слънце, ...
18.05.2018 15:29
vesever написа:
Лекси, тук пекна прекрасно слънце, след 5 дни дъжд )))
И цветята се усмихват, а аз ще се правя на майсторка, ше сглобявам трамплин, от сорта на батут ...идните дни мисля да лакирам пейките в градината и още доста идеи имам за красотички )))

Към съблогерката Зеленика.
Виж, въпросната жена е психично болна и не може да се владее. Просто я игнорирай, трий я без дори да й четеш помиите. Това не е нормален човек, с когото да може да се говори по нормален начин, затова и няма смисъл от внимание, нито може да й се помогне, уви.
Поздрави!

Да и аз достигнах до този извод....
цитирай
52. lexparsy - Непоправим лечител на намръщени души си Веси
18.05.2018 15:37
vesever написа:
Лекси, тук пекна прекрасно слънце, след 5 дни дъжд )))
И цветята се усмихват, а аз ще се правя на майсторка, ше сглобявам трамплин, от сорта на батут ...идните дни мисля да лакирам пейките в градината и още доста идеи имам за красотички )))
Към съблогерката Зеленика.
Виж, въпросната жена е психично болна и не може да се владее. Просто я игнорирай, трий я без дори да й четеш помиите. Това не е нормален човек, с когото да може да се говори по нормален начин, затова и няма смисъл от внимание, нито може да й се помогне, уви.
Поздрави!

Пак ме усмихна и се радвам и благородно завиждам на приятните ти занимания :-)

А относно въпросните недобронамерени, дето е само един, ще се повторя че не е проблем да си търпим и да ги триеш...
Проблема е че съм забелязал явно как хората избягват да коментират след като те там са кацнали вече... особено след като понякога умишлено са те напомпали че да им блеснеш на първа :-)
Няколко пъти след като ги изтрия и се извиня и кажа "Вече е чистичко" хората си коментират пак :-)
цитирай
53. zelenika23 - Артисти са хора взели дипломи във ...
18.05.2018 15:43
lexparsy написа:
zelenika23 написа:
Артисти са хора взели дипломи във Вузове по изкуствата,другите са самозванци или самодейци!Не са професионалисти,спомням си Тромбата на Вили...колко много хора там си въобразяваха,че имат таланти,а са бездарници....Голям артист е и човек стигнал в театъра до пенсия...това никак не е лесно при тази конкуренция,но някои хора хабер си нямат от тези неща...

   Така си мисля, че всеки е уникален и има някаква скрита дарба :-) и ако правилно е споделена и насочена от приятели може да излезе на повърхността...А точно чрез споделянето с приятели и съмишленици в един добронамерено организиран Блог може да открием неподозирани дарби в себе си…
   Обратен е проблема на тези, които сами си вярват и парадират със себе си…
   Ще дам явен личен пример, а предполагам че и други могат да споделят… Честно ! Преди да започна да споделям тука, не съм си представял че мога да пиша стихове, камо ли да получа комплименти. Но ако те са искрени… виждате ли че се получава :-)))

П.П. Спомних си че на една приятелка пишеща страхотно (измислих да кажа „Поетична проза“), но не можела в стихове… я накарах да натиска Enter от време на време и да подреди малко словореда… и се получиха страхотни бели стихове… и доста по-добри от тези на някои с претенции…Дано да си повярва :-)

Не съм на мнение,че във всеки има вроден артистизъм или музикалност,камо ли пък поетични умения.Те са дар от Бог и се различават по степен на надареност,има и гениалност и горе долу.Аз съм правила няколко самодейни постановки и съм пробвала деца за артистизъм...един го има и е верен,друг не става ама никак,седи и гледа като цапнат с парцал.Все трябва да имаш някаква дарбица,че да излезе нещо...най вече да имаш чувства,душа,която умее да вибрира правилно,а имузикален слух,интелект,въображение и куп дадености да си артист...да чувстваш правилно фразите и да се превъплъщаваш в образи,да въздействаш и задържаш вниманието,да си атрактивен,не е задължително да си красив,а интересе
цитирай
54. lexparsy - Както е казал Екхарт Толе: "...
18.05.2018 15:47
wonder написа:
Както е казал Екхарт Толе: "Дори не се и замисляйте, защо някой е постъпил лошо с вас. Обидените винаги обиждат, щастливите - винаги ощастливяват... това е."
И още: "Да не се съпротивляваш, да не съдиш и да не се привързваш са трите аспекта на истинската свобода и на просветления начин на живот."

Понеже Юлка ме припознава в половината блог, да изкажа най-прекрасни мисли за всички вас, които сте обявени за мен. Вижда се и на първо четене, че сте чудесни личности и задължително сте в пъти по-умни от нея, иначе нямаше да ви забележи и припознава. За част от вас, които познавам съм сигурна, че е така, а останалите с радост ще опозная:
avangardi,ambrozia,bven,bumerang,elineli,emi1ts,iia,roden,dressy,comfy,trenty,tae,belisimaspark,totti,faktifakti,emelika,palada,inel и др.

Слава Богу, че не е изтипосала и себе си в списъка, шях сериозно да се смутя. ;)))))))
Трима виждам за пръв път, но `и благодаря, че ги появява, за да ги видя и аз!


Да, трудно е когато са те афектирали да не се поддадеш да не се стърпиш, да се принизиш до простотията… Аз се боря, все по-успешно… Но когато дълго и упорито и досадно те молят и даже не отговаряш както с цитираната „приятелка“ направо си се кефвиш да си им го кажеш :-) Ако публикува ще се посмееш :-)
А мене още май не са ми копирали персоната да се изказва, може би заради специфичния ми речник :-)
цитирай
55. haralanov - До blog.bg и от мен
18.05.2018 15:54
Моля модераторите на blog да спазват елементарна хигиена и да не допускат постинги с откровена комунистическа и фашистка пропаганда!
цитирай
56. lexparsy - Прости, може би не се изразих правилно за Дарбите
18.05.2018 15:54
zelenika23 написа:
Не съм на мнение,че във всеки има вроден артистизъм или музикалност,камо ли пък поетични умения.Те са дар от Бог и се различават по степен на надареност,има и гениалност и горе долу.Аз съм правила няколко самодейни постановки и съм пробвала деца за артистизъм...един го има и е верен,друг не става ама никак,седи и гледа като цапнат с парцал.Все трябва да имаш някаква дарбица,че да излезе нещо...най вече да имаш чувства,душа,която умее да вибрира правилно,а имузикален слух,интелект, въображение и куп дадености да си артист...да чувстваш правилно фразите и да се превъплъщаваш в образи,да въздействаш и задържаш вниманието,да си атрактивен,не е задължително да си

Нямах предвид само артистична или музикална дарба. Има още много човешки такива :-)
цитирай
57. lexparsy - Моля модераторите на blog да спа...
18.05.2018 15:57
haralanov написа:
Моля модераторите на blog да спазват елементарна хигиена и да не допускат постинги с откровена комунистическа и фашистка пропаганда!

   Да... и това е една тема, която обаче е доста сложна за дебат... защото ще започнат да реват за "Свободата на Словото"
   П.П. Ще се опитам да си обясня с това, че хората вече са с толкова промити и от фашизъм и комунизъм и най вече от демагогията на „демокрацията“ мозъци, че въобще не схващат и контекста на понятието "Свобода на Словото". Така че може вече да им се натрапва свободно и то с явната цел да продължават да им промиват мозъците…
   Благодаря ти ако споделих някакво разбиране :-)
цитирай
58. radostinalassa - Сопри се и ти, но не го правиш, а пишеш зад гърба ми.
18.05.2018 16:02
Спри се и не ми слагай прякори. Аз не досаждам, но ти започна да правиш коментари под постингите ми. Аз ти писах в реакция на обидата , че си лигав полуинтелигент мисля. Това е рафинирано, но в никакъв случай просташко както е в твоя случай.
цитирай
59. lexparsy - Даже и епитета РадосТиНасила е добронамерен и с хумор Радостина, разбирането не е само буквално четене...
18.05.2018 16:14
radostinalassa написа:
Спри се и не ми слагай прякори. Аз не досаждам, но ти започна да правиш коментари под постингите ми. Аз ти писах в реакция на обидата , че си лигав полуинтелигент мисля. Това е рафинирано, но в никакъв случай просташко както е в твоя случай.

Аз цитирам въпросната случка засрамен, доколкото, и ако се досещаш.
А на твоите епитети ти си знаеш отношението... Аз обръщам внимание само на мнението на хора, които ценя.
И Пак...Извини ме официално но МОЛЯ щом не ме харесваш - Не се занимавай с мене, ако не си мазохист разбира се

П.П. Вижте, това една добра идея за авторите на Блога. Да може всеки да изключва от коментарите определени блогъри… Това може да реши доста проблеми!
цитирай
60. apostapostoloff - Има в блога една бабичка, която мие кенефи в Германия.
18.05.2018 17:08
Тя е смахната, май е шизофреничка, затова си е направила няколко профила в блога. Тя заплашва модераторите, че ще се запали в офиса им, ама те не я ебават за слива. Та така и с теб- никой не те бръсне за слива. Никой не го е еня за теб.

Оплачи се във вестник “Стършел“- току виж ти помогнали някакси...
цитирай
61. lexparsy - Ами нали за това пледираме всички бе ...
18.05.2018 17:30
Ами нали за това пледираме всички бе Апостоле...
Баш тези дето бръснат сливи. които не харесват са си и Шизо и Мазо. Да си бръснат своите...
Много се надявам че харесваш моята слива:)))
цитирай
62. nalia - wonder 23:27; 00:01; 09:59; 15:01
18.05.2018 18:10
Лекс, много мило, че си подслонил госпожата:)
Помогни й, ако можеш и да излезе от роля:))
Поздрави!
цитирай
63. lexparsy - Боже, колко сте невинни. И защо тоя ...
18.05.2018 19:28
jeremy231 написа:
Боже, колко сте невинни.
И защо тоя постинг беше напомпан, пък и ти си го остави такъв, пет минути след като го пусна, м?

Ами аз със сигурност не си помпам постингите... нито "отпомпвам":)))
Но съм убеден, че и да не беше… коментарите биха били и толква и същите...
А Знам че поврчето хора, които страдат от този маниер на Мародрство са много скромни и плахи за да споделят...
цитирай
64. lexparsy - Пропуснах те Младен покрай този ферман коментари:)
18.05.2018 19:43
missana написа:
но нервите ти са крехки. Ако знаеш аз през какво съм минал от 2014г. досега, не в този блог, а другаде, щеше да се научиш на т.нар. железни нерви. Крайно време е да разбереш, че този свят се състои предимно от чакали и подлеци. Единици са доблестни Рицари. Надявам се се да преосмислиш час по-скоро позицията си.

Нямам против приучаването на търпимост... може би наистина и аз имам нужда?
НО...
ЗАЩО СТОТИЦИ… ВМЕСТО НЯКОЛКО ЧОВЕКА?
цитирай
65. wonder - Лекс, много мило, че си подслонил ...
18.05.2018 20:51
nalia написа:
wonder 23:27; 00:01; 09:59; 15:01... и 21.51
Лекс, много мило, че си подслонил госпожата:)
Помогни й, ако можеш и да излезе от роля:))
Поздрави!


А`Налке Юлиева, теб това защо те вълнува е по-интересно? Коментирам за пръв път в този блог, но твоите запъртъци и неадекватности лъщят из целия блог.бг като евтини станиолчета с развалено съдържание. Проблем ли имаш с хигиената на злобата си или като играеш роля на "добричка" мислиш, че някой ти се връзва на фамилиарните паразити в речта?
цитирай
66. apostapostoloff - Глупотевини драскотиш ти, льольо!
18.05.2018 20:56
Оди се пудри!
цитирай
67. lexparsy - :-)))) Много достойно и пред всички влизаш в категорията Апостоле
18.05.2018 21:41
apostapostoloff написа:
Глупотевини драскотиш ти, льольо!
Оди се пудри!

И в моята...и на Аборигенката ми, ако знаеш какво си повтаря :-)))
Ами направих, грешка пак, и няма да се коментираме повече... Не си желан в моите, навярно вече и в други постинги...
А и пак ще подсетя, че и колегите ти, че това си е безкруполна публична обида...Явно морала ви е вменен след седмата година...
цитирай
68. lexparsy - Посмях се на примера ти Младен :-)
19.05.2018 00:18
missana написа:
Ето, днес постнах "Поетче без билетче". Стихче без претенциии и без конкретен субектоносител. Е, понеже сме в България все пак, трябваше да посоча регион. Избрах варненския - на чисто стохастичен принцип. И пресъздадох една ситуационна система. Абе, откъдето и да го погледнеш - стихче-измишльотина. Нали разбираш - за никого конкретно не става дума. А някой си Фавн56 взе, че се позна, пък и се засегна завалията. Нали има народна мъдрост: "Гузен - негонен бяга". Напиши публикация само с една дума - "педераст" и някакъв Фавн, с индекс NN, веднага ще ти скочи, че не бил той такъв. Така че съветът ми е пускай и такива стихчета и е гарантирано, че поне мен ще изкефиш!

Знаеш ли даже се плаша от саркастичното си въображение да пиша такива стихчета Младен :-) Сериозно... Не може да се оправим да споделим един по-елементарен или сериозен постинг да се прочете без да е накацан даже...
А за "припозналите се"... ами тези дето не са въобще наясно със себе си, постоянно търсят да се припознаят в някой брат... или на псевдо герой, или на жертва, че да те обвинява :-)
цитирай
69. lexparsy - Искам да запълня картинката с още един тип Хейтъри, с явна патология, но и с явна престъпна агресия…
20.05.2018 01:30
lightwater7 написа:
... , разкрий им на хората колко си злобна, как таиш злоба и ненавист и как брутално потъпкваш и мачкаш човешката душа и личност!

   С този човек първо се пошегувах, после намекнах, после няколко пъти помолих и трих мълчаливо и няколко пъти предупредих…. НИКАКВА ПОЛЗА!!! А той няма нито един постинг!
И продължава да ме ползва за посредник на посланията си и в постингите ми и чрез лични съобщения… Ами на мене ми идват най-различни думи за класификация, но ще се „обиди“ човека.
   По-добре да разкажа една Истинска история, от тези дето имам чувството че само аз виждам. Тази е от 18 часа днес (в контекста разбира се, който вярвам ще разберете:- но въпросния „блогър“ Не):

   Излизам на пазар и гледам едно хлапе в двора… Ясно… паднала му топката и прескочил… Леле и аз и вие колко огради сме прескачали :-). Много си падам по палави деца, в смисъл будни!
   Ама това съседче специално си го знам… преди година дойде на вратата ми на горния етаж да видел какво правя… Като го насметох, ме накара да не казвам на майка му!
   Та днес му отключих и ми подаде пасче, а аз го научих да вдига търкаляща се топка за високо вуле… никакъв интерес... но като се отдалечи чувам да казва БУКВАЛНО: „Аз вече мога да прескачам през оградите на съседите“ и подхвърли топката от ръка и я шутира обратно в двора ми, че чак до масата ми с лични вещи!!!
   От усилие да намеря подход да му кажа нещо, просто онемях… и след 15 сек. го питам „Сега да се върна ли да ти отключа?“, а съседа с който ритат (на 30-тина години) ми отговаря „Не бе… ние видяхме къде падна!“
И думичка не си измислям…
Обърнах се и тръгнах към магазина мълчешком…
   Ззащото си знам характера, който не искам да показвам и да ми го опознава никой от болните мозъци около нас…
   И нещо подобно му казах и на въпросния lightwater7 в лично съобщение (защото и днес не спря:-() … ама няма да разбере, сигурация… :-(

Къде и как и защо живеем бе хора?
Имаме избор… може и пред телевизора, може и в блога, или на чалга партито…
Аз имам други идеи :-)
цитирай
70. lexparsy - Въобще не искам, нито да съветвам, нито да се правя на умен…
20.05.2018 02:23
но някои „проблеми“ при добро желание винаги се решават и по правилото - Много Просто!
   Примерно ако някой има желание да преустанови гавра като гореописаната, просто може да направи регистрацията в блога чрез препоръка от друг блогър, или чрез удостоверяване за спазване на определени морални норми. И разбира се да бъде деактивиран при оплаквания и перманентна злоупотреба. Пак твърдя че няма да намалеят „бизнес кликовете“ :-)

   И понеже се разсъних от яд да отговарям на lightwater7, че и да го опиша, се зачетох на тема История и се сетих да отворя „Последен постинг“ на Павел Серафимов – Спароток. от януари 2013.
   Който чете за истинската и изгубена История го знае.    Коментарите на поста са 262, гласовете 224, отрицателни 11, но той с много толерантни доводи, и без да засегне никой, просто обяснява че Тук не му е мястото…
   Ами понеже няколко пъти ми „обясняват“ че блога е бизнес, нуждаещ се от „кликове“, се питаме… Колко клика Ви спести Спароток за 5 години, и може ли някой Хейтър да ги компенсира?
http://sparotok.blog/profile.php
????ния Програмист маха в линка от последната точка до последната наклонена черта, така че добавете си „.bg“ след „blog“ (както и ".com" на "youtube")
Не го питайте защо… няма смисъл... Даже и да ви отговори ще се ядосате :-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1363771
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375