Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.02.2018 22:45 - Пролет моя
Автор: borika3 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1045 Коментари: 1 Гласове:
4

Последна промяна: 24.02.2018 20:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image 

Моя бяла пролет...Не, няма да говоря за Вапцаров- твърде съм уморена да съм гражданин и политически ангажирана. Политиката е за хора идеалисти и разполагащи с време за губене. Или за споделяне.
Пък аз искам да споделя, че и тази година орхидеята ми цъфна. Значи, бива ме и в това.
Тя ми е мерилото- някога вярвах в кокичета. После разбрах, че те са извън мен и времето. Ей, така си се случват- като изгрева и залеза. Затова сама си създадох еталони- цъфне ли моята орхидея, дошла е пролетта. До нея срамежливата ми теменужка е напъпила- още не смее да се покаже/ твърде много тайни съм ѝ поверила/. Знаете ли, че растенията чуват? Е, чуват. Затова им говоря. Затова не се разделям с тях- те са пазители на тайни, на надежди, на ново начало.
Важен е февруари в живота ми- синът ми се роди през февруари, мама се е родила през февруари...Но друго е да замирише на пролет.




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. emelika - Растенията и чуват и говорят и усещат... и дават - щедро!
21.02.2018 07:10
Много опити са правени и е доказан научен факт. Еднакви растения, при еднакви условия, но едното ругано, а другото обичано - първото линее, второто разцъфва. Свързани по специален начин с уреди за усилване и трансформиране на излъчената от тях енергия в звукови вълни- първото растение създава какофония, второто твори нежна музика. Ако на едното окъсаш грубо листата, другото се спаружва от мъка и страх, че с него ще се случи същото....Орхидеята е цъфнала, защото е обичана, и през февруари , защото който я обича го е пожелал. А защо има хора на които цветята не се прихващат и при които не виреят?! Усещат, че са желани само показно, не и със сърцето.....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: borika3
Категория: Лични дневници
Прочетен: 68885
Постинги: 38
Коментари: 59
Гласове: 321
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031