Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.12.2018 10:07 - ТОВА НЕ Е МОЯТА БЪЛГАРИЯ
Автор: sekirata Категория: Други   
Прочетен: 2122 Коментари: 2 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

-шоков удар покачване цените на хранителните стоки

както всичко друго,дори лекарствата жива отрова!

Скоро повишиха хляба най важното поне за пенсионерите и бедните-пълен с боя и глутен. На това му  се вика прочистване на населението от болните,бедните,пенсионерите-старите,а после идват наред и другите .Спасяват се засега само тези българи в чужбина да не кажа повече цигани  и турци там.Но докога и те….близко е до ума.Това си е жив ГЕНОЦИД на българите,България да я няма и ако я има да е населена НЕ С БЪЛГАРИ!На този фон на милиардери и милионери забягнали и покрили се в чужбина,а  и тези дето останаха тука  и си разменят топките и ударите ЗА СМЕТКА НА НАРОДА на този фон НАРОД БЕРЕ ДУША!За себе си няма да говоря към кои спадам,защото просто малко живот ми остава.А и както е тръгнало със здравната ни система ще ме уморят по рано.Но искам да споделя,че много ми е трудно да творя и да пиша особено розови неща при тази убийствена система,за този малодушен и търпелив народ  убиващ себе си и децата си! Системи разни,тактики,сценарий,режисури,партийки,които уж се конфронтират,мразят,а всъщност единствен техен конфликт е кой повече да крадне! Затова и бях писала някъде ,че е нужна президентска  България, тези всички партии-КАПУТ! Президента избран с референдум. И така някой ми бе писал ,че като разбирам от политика да му кажа за кого да гласува,като всичките са еднакви.Когато изборите са манипулирани НЯМА НУЖДА ОТ ГЛАСУВАНЕ,а и затова ги манипулират ,мръсна тактика.Значи не става с избори. Кога кучето пуска кокала,дори оглозган-сами си отговорете.

А колкото до мене тук и в интернета изобщо,СПИРАМ ДА ПОМЕСТВАМ ТВОРЧЕСТВОТО СИ, /радвайте се ,недоброжелатели./Може би известно време ще спра и да пиша изобщо при тези убийствени технологии,  като плюс другото в държавата „абсурдан“ и медиите. /радвайте се платени драскачи в интернета / . Затова  и умишлено вчера не отбелязах моят имен ден-св.Ана.

За каква поезия ще ми говорите,за какво изкуство при тези условия и при този бизнес с книжки и какво ли не?! Пишете си,четете се,коментирайте се сами себе си,надписвайте си гласове и тази първа сякаш е бащиния за някои.Все тая,не ме интересува .

Не мога да приема затварянето на очите на този народ останал в България и пасуването на тези българи отвън.Къде са братя Балеви,Арабаджиеви,какво стана с убиеца на цяла къща с хора –род в Искър, а със Северин далаверата, а…..и още, и още…Значи който си плати си спасява кожата в чужбина ,много далече от Балканите,където са и парите на нашите политици. И ВСИЧКИ  СИ ТРАЯТ! ОК. Аз оставам безмълвна в ПЪЛЕН ШОК от ….всичко това!Не мога да приема това,не мога да се примиря, че съм част от този народ,не мога,не искам…та камо ли да творя за него! А УБИЙЦИТЕ И АПАШИТЕ…..така са намерили и няма да се спрат.

Да се надявам,че нещата  ще се променят дори и късно.

10.12.2018

Плевен




Гласувай:
4



1. sekirata - ?!
16.12.2018 20:54
Админ, има ли смисъл да Ви пиша, знаете всичко, какво става тук и кой точно манипулира блога ми.
Изтрих мръсотиите на лични,които ми бе писал анонимен и разбира се ровил в настройките на профила ми.Не мога всеки ден да сменям пароли и.т.н!
За каксо сме тук, да се забавляваме или да се надхитряме и хакерски играеме?
Това е повече от простовато, това поведение на няколкото тук и в нета изобщо.
На кого преча и с какво и досега не ми се изясни. Пак анонимен ме пита не, ами направо ми нарежда да сменя ника си секирата иначе горко ми...?!
Аз мисля,че може да се реши въпроса по друг начин, но от модове и мен, а не от някой друсан комплексар дет се прави и на хакер!
Наистина ,кой и защо иска да създава и да ме въвлича в интриги, вместо да пиша? И ако пречеше ника ми, пак ли щеше да е така?

ОТКЛОНЯВАТ СЕ ГЛАСОВЕТЕ ,КОИТО ДАВАМ ЗА ПРИЯТНИТЕ МОИ ХОРА ТУК,
КАКТО И КОМЕНТАРИТЕ ПОВЕЧЕТО МИ СЕ ИЗТРИВАТ. КЪДЕ СА?
Знам какви къде съм писала?
АДМИН, ЗАЩО ПОЗВОЛИХТЕ ДА СЕ РЕГИСТРИРАМ ПАК,
СЛЕД КАТО ПАК МИ СЕ ПРЕЧИ?
ХА, ДА ПОЗНАЯ.
ЗА ДА ИМА СКАНДАЛИ, ИНТРИГИИ ...
ТОВА ЛИ ДА КРЕПИ САЙТА ВИ?
ИЛИ ПРОСТО НЕ МОЖЕТЕ ДА СПРЕТЕ ...ХУНИТЕ ТУК?

Re: Re: Re: Re: Re:
"За да се връща два пъти обратно мое ЛС до Теб - има нещо нередно в блога Ти! "

sekirata,ХИЧ ДА НЕ ТИ ПУКА:))
Някои смешници друго не могат, основно с това да досаждат се занимават:)))
Ами смени си паролата тук и в пощата, с която е правена регистрацията на блога ти,
с някоя произволно избрана буквено-цифрово-символна комбинация от минимум 50 знака.
И ако пак нещо с профила ти поне ще знаеш, че има намесена вътрешна сила :))
цитирай
2. sekirata - https://a.radikal.ru/a23/1812/c8/9809ecb6abb1.jpg
18.01.2019 00:47
Д-р Стела Георгиева с приказен дом за Коледа в Калифорния (Вижте лукса, в който живее бившата жена на Бойко Борисов)
Бившaтa cъпpyгa нa пpeмиepa Бopиcoв – д-p Cтeлa Гeopгиeвa, Кoятo oт гoдини живee oтвъд oКeaнa, мoжe дa ce КoнКypиpa зa пъpвo мяcтo пo нaй-cтилнa Кoлeднa дeКopaция.

ЛeКapКaтa, Кoятo винaги e дeмoнcтpиpaлa yceт Към ecтeтиКaтa, e пpeвъpнaлa дoмa cи в Kaлифopния в пpиКaзнo цapcтвo. Жилищeтo й e yКpaceнo c Кpacиви пpaзнични игpaчКи, тoпКи, вeнци, гиpлянди и чopaпи c пoдapъци. MaйКaтa нa Beнeтa e нaКyпилa Кyп cнeжни чoвeци, Кoитo ca paзпoлoжeни нa paзлични мecтa в дoмa, пиca „Гaлepия“.

Oгpoмeн Дядo Koлeдa e пocтaвeн пpeд Кaминaтa, a цвeтятa и Кoлeднитe звeзди ca paзпpъcнaти нaвcяКъдe. Имa oщe cнeжни чoвeци и ca зaКaчeни eфeКтни Кoлeдни тoпКи и лaмпи.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5218107
Постинги: 6018
Коментари: 3231
Гласове: 28391
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031